Departament Opłat Środowiskowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie (zwanego dalej „urzędem”) zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej www.ekoplatnik.mazovia.pl z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (zwanej dalej „ustawą”).
Data publikacji strony internetowej: 2016-03-04
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-12-14
Strona internetowa jest częściowo zgodna z Ustawą.
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych obsługiwanych przez przeglądarki, w tym (po kliknięciu w odnośniki otrzymamy szczegółowe informacje nt. skrótów klawiaturowych):
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-22
Ostatni przegląd i aktualizacja deklaracji: 2024-03-26
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej skontaktuj się z Łukaszem Krzoskiem, adres e-mail: lukasz.krzosek@mazovia.pl, telefon: 22 59 79 164.
Tą samą drogą możesz złozyć wniosek o udostępnienie informacji w formie alternatywnej i żądać zapewnienia dostępności.
Masz prawo do żądania:
Żądanie powinno zawierać:
Zrealizujemy żądanie niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem). Jeżeli dotrzymanie terminu będzie niemożliwe to niezwłocznie Cię o tym poinformujemy. Podamy kiedy będziemy mogli zrealizować żądanie (nie później niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem). Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej jest niemożliwe to zaproponujemy alternatywny sposób dostępu do informacji.
Masz prawo do złożenia skargi w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu:
Do rozpatrywania skarg stosuje się przepisy działu VIII Kodeksu postępowania administracyjnego.
Skargę wyślij do Marszałka Województwa Mazowieckiego:
Skargę możesz przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Najbliższe przystanki: Plac Hallera, Ratuszowa-ZOO.
Wejście do budynku znajduje się ponad poziomem ulicy. Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd. Drzwi do budynku otwierają się automatycznie. Na parterze znajduje się punkt kancelaryjny oraz ochrona budynku. Punkt kancelaryjny znajduje się w korytarzu na prawo od wejścia w pokoju nr 17.
Budynek jest wyposażony w dwie windy wyposażone w komunikaty głosowe dojeżdżjące na każde pietro. Na piętrach nie ma zmian poziomów. Korytarze są dostosowane do poruszania się na wózkach. Toaleta dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze.
Budynek jest wyposażony w podjazd zewnętrzny. Obecnie w budynku nie ma pochylni i platform. W punkcie obsługi interesanta (parter, pokój nr 17) jest pętla indukcyjna stanowiskowa.
Przy budynku znajdują się ogólnodostępne miejsca parkingowe. Wymagane jest uiszczenie opłaty w parkometrze. W odległości ok. 60 m od wejścia do budynku jest wyznaczone miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Informacje o dostępności architektonicznej wszystkich siedzib urzędu.
Nad drzwiami wejściowymi do każdej siedziby urzędu jest znacznik TOTUPOINT.
Do wszystkich siedzib urzędu i znajdujących się w nich pomieszczeń możesz wejść w asyście psa przewodnika lub psa asystującego.
Możesz skorzystać z tłumacza on-line Polskiego Języka Migowego.
Kliknij w ikonę „Połącz z tłumaczem”, aby rozpocząć rozmowę. Z wideotłumacza języka migowego możesz skorzystać także podczas wizyty w urzędzie.